1. 9. 2007
Letadlo:
Tiger N60
Pilot:
Ondřej Civín
Počasí:
polojasno - mírný vánek
Událost:
Ihned po vzletu došlo k uvolnění padáku figurky výsadkového parašutisty, padák se utrhnul a omotal kolem výškového kormidla. Vzhledem k nízké výšce bylo třeba letadlo dostat neprodleně na zem, byl proveden levotočivý mánévr směrem zpět na plochu a snížení rychlosti kvůli rychlému sestupu. Nízká rychlost však způsobila nekontrolovatelný sestup do míst za posledním stojícím vozem podél asfaltové plochy.
Poškození:
Hlavní křídlo se neopravitelně poškodilo o betonový blok ležící za posledním vozem, dále ohnutý přední podvozek a podílná prasklina ocasní části trupu.
Ponaučení:
V takovéto chvíli bylo potřeba okamžitě ověřit ovladatelnost letadla a nesnižovat rychlost, letadlo bylo schopné bezpečně přistát bez uspěchání. Bylo dohodnuto neparkovat na dráze a také byly odstraněny překážky bránící bezpečnému přistání.

14. 6. 2009
Letadlo:
Fox - větroň
Pilot:
Zdeněk Kolafa
Počasí:
skorojasno - mírný vánek
Událost:
Větroň vlekaný letadlem Pepy Salaby odstartoval ten den již několikrát bez problémů, tento let se však po startu stočil doprava namísto doleva jak bylo mezi piloty zvykem. Letadlo Pepy Salaby stoupalo příliš rychle což se náhle pilot pokusil napravit rychlým snížením výšky. Tímto se větroň dostal nad vlečné letadlo a vlekací lanko se prověsilo - pilot vlekacího letadla opět příliš rychle zareagoval na situaci nabráním výšky a náhle napnutí lanka způsobilo ve větroni trhnutí, které vypojilo serva ovládající křidélka. Vlečné letadlo dále stoupalo až větroň téměř visel pod letadlem, v té chvíli došlo k odpoutání, ale lejikož křidélka zůstala natočená, větroň ve vývrtce spadnul do obilného pole.
Poškození:
Naprasklá špice (pouze!!!) a ulomená figurka pilota.
Ponaučení:
Zkvalitnění domluvy mezi piloty, zvláště pak zodpovědnost vlečného pilota. Zajistit konektory serv.